نشے کو روکنے کے 10 طریقے

10 Ways to Stop Addiction

پاکستان میں منشیات کی لت ایک بہت بڑا مسئلہ ہے اور اس کا بہت سے شکار ہو چکے ہیں۔ 18 سال سے لے کر 50 سال سے اوپر کے لوگ اسے استعمال کر رہے ہیں۔ بہت سی تنظیمیں اس مقصد پر کام کر رہی ہیں اور انہوں نے اس سے بہت سے عادی افراد کو کامیابی کے ساتھ بازیافت کیا ہے۔ منشیات لوگوں کے ہاتھ میں کیسے آتی ہیں اس سے قانون نافذ کرنے والے اداروں کے ذریعے نمٹا جاتا ہے اور انہیں معاشرے سے ہٹانے میں ایک خاص سطح پر کامیابی حاصل کی ہے۔ پاکستان کے بہترین نشے کے علاج کے مرکز میں، ہم نے نشے کی لت کے بہت سے کیسوں سے نمٹا ہے اور اس سے مریضوں کو بازیاب کرایا ہے۔ ہم ادویات سے متعلق طبی اور نفسیاتی نگہداشت کے ساتھ ایک سہولت فراہم کرتے ہیں۔

تسلیم کریں کہ کوئی مسئلہ ہے۔

تسلیم کریں کہ آپ کو نشے کا مسئلہ ہے صحت یابی کا سب سے مشکل حصہ یہ تسلیم کرنا ہے کہ آپ کو نشے کی عادت ہے۔ مادہ کے استعمال کی خرابی دماغ کو نقصان پہنچاتی ہے اور مسلسل استعمال کے بہانے اور جواز پیدا کرتی ہے۔

یہ تسلیم کرنا کہ آپ کو کوئی مسئلہ درپیش ہے یہ ظاہر کرتا ہے کہ آپ اپنی لت اور اس کی بنیادی وجوہات کا سامنا کرنے کی ہمت رکھتے ہیں۔

مدد لینے کے لیے بہت ساری جگہیں ہیں، لیکن اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ جو بھی علاج منتخب کرتے ہیں، اس کے لیے ایک مضبوط سپورٹ سسٹم ہونا ضروری ہے۔ اگر آپ دوستوں یا خاندان پر بھروسہ نہیں کر سکتے ہیں، تو معالج، ڈاکٹر، یا بحالی مرکز پر غور کریں۔

اپنی لت کے بارے میں سوچو

اس بارے میں سوچنے کے لیے وقت نکالیں کہ آپ کے لیے کیا اہم ہے، لت کس طرح آپ کو منفی طور پر متاثر کر رہی ہے، اور آپ کی زندگی کو کیسے بہتر بنایا جا سکتا ہے۔

ایسا کرنے کا سب سے آسان طریقہ روزانہ جریدہ رکھنا ہے۔ ایک جریدہ آپ کو نشے کو روکنے کے لیے ایک منصوبہ بنانے میں مدد کر سکتا ہے، جس سے آپ کو نمونوں، محرکات، اہداف اور محرکات کی شناخت میں مدد مل سکتی ہے۔

پیشہ ورانہ مدد حاصل کریں۔

پیشہ ورانہ مدد کا مطلب ہے کہ نشے کی حالت سے نمٹنے والے ڈاکٹر ہوں گے۔ منشیات کے مسلسل استعمال کے بعد انسان نشے کی لت اور اس سے جسم کو پہنچنے والے نقصانات سے خود نہیں چھٹکارا پاتا۔ دماغی مسائل وہ ہوتے ہیں جن کے علاج میں طبی طور پر وقت لگتا ہے اور نشے کی عادت وہ ہے جس کے لیے وہ مریضوں کو معمول اور ماحول کا مشورہ دیں گے تاکہ ان کی نشے کی عادت کو کم کیا جا سکے۔

ہمارے رہائشی علاج کے اختیارات میں شامل ہیں۔
انفرادی تھراپی
گروپ تھراپی
فیملی تھراپی
ہم مرتبہ سپورٹ گروپس
کیمیائی انحصار سے متعلق مشاورت
Detoxification اور میڈیکیشن اسسٹنس (MAT)
اور معلوماتی خدمت (انگریزی اور ہسپانوی میں) ذہنی صحت اور مادّہ کے استعمال کی خرابی میں مبتلا افراد اور خاندانوں کے لیے۔

0314-6865271 یا اپنے مقامی بحالی مرکز 021-36617712 پر کال کریں۔

پرہیزگاری کے فوائد حاصل کریں۔

پرسکون زندگی گزارنے سے آپ کو اپنی زندگی کے کچھ مثبت پہلوؤں کو دوبارہ حاصل کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ ہمیشہ عام اضطراب اور ڈپریشن ہوتا ہے جو نشے کے پیچھے وجہ ہے۔ پاکستان میں نشے کے علاج کا بہترین مرکز ایسے مریضوں کے ساتھ کام کر رہا ہے جو نشے میں مبتلا ہیں اور تحقیق شدہ طبی دیکھ بھال کے ساتھ ان کا علاج کر رہے ہیں۔

ان پہلوؤں کو فعال طور پر حل کرنے پر، صحت یاب ہونے والے افراد اکثر اس سے فائدہ اٹھاتے ہیں۔
آزادی کا زیادہ احساس محسوس کریں۔
ذہنی اور جسمانی صحت میں بہتری مالی استحکام دوستوں اور کنبہ کے ساتھ صحت مند تعلقات جو چیزیں آپ کو خوش کرتی ہیں وہ کرتے رہیں۔

ثبوت پر مبنی دیکھ بھال محرکات کی شناخت کریں۔

ٹرگر ایک ایسا عنصر ہے جو تجربے کی بنیاد پر جذباتی ردعمل کو جنم دیتا ہے۔ لت کی صورت میں، محرکات اکثر دوبارہ استعمال کرنے کی شدید خواہش کو متحرک کرتے ہیں۔

کچھ عام محرکات میں شامل ہیں۔
تناؤ
ناخوشگوار جذبات
ماحولیاتی اشارے
لوگوں سے الگ رہنا
ذہنی یا جسمانی بیماری
ایک بار جب ان محرکات کی نشاندہی ہو جاتی ہے، تو ان سے نمٹنے کی صحت مند حکمت عملی تیار کر کے حل کیا جا سکتا ہے۔

ماحول کو تبدیل کریں

اگر کوئی شخص منشیات یا الکحل کا استعمال چھوڑ دیتا ہے لیکن انہی معمولات اور عادات کے ساتھ جاری رہتا ہے تو دوبارہ لگنے کا امکان بہت زیادہ ہوتا ہے۔ ان لوگوں سے دور رہیں جو عادی ہیں یا منشیات فراہم کر سکتے ہیں اگر ان کے ساتھ آپ کے دوستانہ تعلقات ہوں۔ پاکستان میں نشے کے علاج کے بہترین مرکز کے نشے کے ماہرین نے مشاہدہ کیا ہے کہ اس کے پیچھے والدین کا کوئی کنٹرول نہیں ہے۔

بحالی کے عمل کے دوران بہت سی تبدیلیاں ہوتی ہیں، بشمول تناؤ سے نمٹنا۔
وہ لوگ جن کے ساتھ آپ وقت گزارتے ہیں۔
آپ اپنے فارغ اوقات میں کیا کرتے ہیں؟

جسمانی سرگرمی
اس کے علاوہ کوئی دوسرا علاج نہیں ہے جو ورزش کے ذہنی صحت کے پیشہ ور کے طور پر کارآمد ہو۔ پسینے سے کام کرنے سے نہ صرف آپ کی صحت اور مجموعی صحت بہتر ہوتی ہے بلکہ آپ اینڈورفنز کے قدرتی اخراج کو بھی محسوس کریں گے۔
ایک عورت ورزش کرتے ہوئے باہر سے مسکرا رہی ہے۔
کسی نہ کسی شکل میں ورزش اکثر نشے کو ختم کرنے کے بہترین مشوروں میں سے ایک ہے۔
ایک بہترین خلفشار ہونے کے علاوہ، ورزش مدد کر سکتی ہے۔
صحت مند دماغی کام کو بحال کرنا
تناؤ اور تناؤ کو دور کریں۔
بہتر نیند
سگریٹ کی خواہش کو کم کرتا ہے۔
خود اعتمادی کو بہتر بنائیں

ماضی کو قبول کرنا

ماضی کی لت، برتاؤ اور اعمال کے بارے میں جرم اور شرم محسوس کرنا فطری ہے۔ جیسے جیسے صحت یابی میں پیشرفت ہوتی ہے، یہ ضروری ہے کہ اپنے آپ اور دوسروں کی اصلاح کرکے ان احساسات کو دور کریں۔ پاکستان میں نشے کے علاج کے بہترین مرکز کے ماہرین نے کہا ہے کہ منشیات تک آسان رسائی زیادہ تر وقت نشے کی وجہ بنتی ہے۔

ماضی کی قبولیت آپ کو مستقبل میں اپنے آپ کو بدلنے کی اجازت دے سکتی ہے۔ Olympia House Rehabilitation چھوڑنے والے ہر فرد سے کہا جاتا ہے کہ وہ اپنی بحالی اور مستقبل کے اہداف کا تعین کرنے میں مدد کے لیے ایک فالو اپ پلان تیار کرے۔ انہیں مفت فوکس سیشنز میں شرکت کرکے ہمارے ساتھ اپنا سفر جاری رکھنے کی دعوت بھی دی جاتی ہے۔

مدد طلب

بحالی میں وقت، حوصلہ افزائی اور مدد کی ضرورت ہوتی ہے۔ جتنا مشکل ہو، مدد حاصل کرنے کے لیے سفر شروع کرنے کے فوائد منشیات کے استعمال کو جاری رکھنے کے خطرات سے کہیں زیادہ ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *