First Meeting

پہلی ملاقات

مریض کا کلینک میں داخل ہو جانے کے بعد اپنی فیملی سے ہونے والی ابتدائی ملاقات کو پہلی ملاقات کہا جاتا ہے۔ فیملی اپنے جذبات پر قابو رکھتے ہوئے مضبوط قوتِ ارادی کے ساتھ مریض کی فلاح و بہبود کے لیے اہم فیصلے کرتے ہیں اور اپنی رٹ قائم کرتے ہیں جس سے بامقصد علاج کی راہ ہم وار ہوتی ہے۔ پہلی ملاقات کا مقصد فیملی کی جذباتی ضروریات کو پورا کرنا ہے، اس دوران ان کی توجہ ٹریننگ پر مرکوز رکھنا بھی انتہائی ضروری ہے جس کے ذریعے علاج کو ٹریک پر لے جایا جا سکتا ہے۔

پہلی ملاقات کا دورانیہ طے شدہ ہوتا ہے جو کہ پانچ منٹ تک کا ہے اور کاؤنسلر اور سائیکالوجسٹ ملاقاتی کو پیشگی بتاتا ہے کہ میٹنگ مقررہ وقت پر ختم کر دی جائے اس موقع پر جب مریض یہ دیکھتا ہے کہ فیملی کاؤنسلر اور سائیکالوجسٹ کی بات مان رہی ہے تو وہ خود بھی کاؤنسلر اور سائیکالوجسٹ کی بات ماننے لگتا ہے۔ پہلی ملاقات میں فیملی کو مریض کے منفی رویوں پر غصہ اور بات بات پر صفائی دینے سے منع کیا جاتا ہے اور ایسی صورت میں فیملی کو پہلی ملاقات ختم کر دینے کو کہا جاتا ہے۔ اگر مریض فیملی سے بدتمیزی جاری رکھے تو پہلی ملاقات کا سلسہ روکا بھی جا سکتا ہے تا کہ مریض کو اپنی غلطی کا احساس ہو سکے۔

پہلی ملاقات میں کاؤنسلر اور سائیکالوجسٹ کی ذمہ داری ہوتی ہے کہ اہلِ خانہ کو مریض کی کڑوی اور تلخ باتوں کے خلاف تحفظ دیں اور ان کو پہلے سے ہی گائیڈ کر دیں کہ ایسے واقعات بھی رونما ہو سکتے ہیں۔ کاؤنسلر میٹنگ کے دوران اپنا یا علاج گاہ کا دفاع نہیں کرتا بلکہ خاموش رہتا ہے اور اس وقت بات کرتا ہے جب ملاقات ختم ہو جاتی ہے۔ اگر فیملی دوران علاج اپنے رٹ پر قائم نہیں رہتی یا جذبات پر قابو نہیں رکھ پاتی تو وہ بہت جلد ہی مریض کی باتوں میں آ جاتے ہیں جس کی وجہ سے علاج خراب ہونے کے امکانات ہوتے ہیں۔

 

Initial Meeting at Sadaqat Clinic

At Sadaqat Clinic, the initial meeting between family and the patient of an addiction or psychiatric disorder holds a lot of value in the inpatient/indoor course of treatment. It allows family to connect emotionally with their loved one after a crisis intervention and gives professionals an opportunity to assess family’s emotional needs. The duration of the initial meeting is kept to 5 minutes and family is informed about this beforehand. Psychologists and counselors give specific instructions to family members regarding their conduct in the initial meeting and guide loved ones on how to avoid any provoking behaviours or dirty questions. Seeing their family complying to counselor’s instructions, patients also begin to build rapport with their counselor and abide by the treatment protocols.

During the initial meeting, counselors do not interact with the family or patient. Instead, they debrief with the family afterwards. However, to ensure best outcomes, counselors can intervene and conclude the meeting if any behavioural issues arise. They can also intercede if the family appears to be non-compliant with counselor’s instructions or is unable to remain emotionally strong during the meeting.